Adjø Ds lite, we hardly knew ye

følge en epost til Gamestop butikker har DS lite nå blitt tatt ut av produksjon.
Ikke uventet da det jo eksiterer så mange DS modeller på markedet nå, og 3DS er jo kommet også.
Kjøpte meg aldri DS lite jeg, den eneste DS modellen jeg har er den første fete, synes den har best knapper og så ikke noen grunn til å oppgradere.
Så følg med folkens, kanskje dere kan gjøre et skikkelig kupp på en DS lite i nærmeste fremtid, når butikker vil bli kvitt resterende eksemplarer.

Kilde: Gonintendo

4 kommentarer
    1. Kunne tenke meg å leke litt med zelda.
      Også er der jo litt final fantasy, samt kingdom hearts.. Det er mest de spillene som trekker meg mot å kjøpe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg