3DS: Super Mario 3DS = Mario 64 krysset med Mario Galaxy

Idølge MArio skaper Shigeru Miyamoto har sagt at det kommende Super Mario 3DS vil bli en kryssing mellom Super Mario 64 og Super Mario Galaxy.
Hmm, Super Mario Galaxy var jo allerede bra likt Super Mario 64 da, så skjønner ikke helt hva de mener her.

Uansett, jeg vil heller ha sidescrolling Mario da Nintendo!
Super Mario Galaxy er jo kjempebra det er ikke det, men når en har tatt alle de morsomme stjernene og sitter igjen med de kjedelige og vriene så er det ikke særlig morro lenger, da blir det litt mer som arbeid å klare de oppdragene.

I want this:

Kilde: Neogaf

4 kommentarer
    1. De sier det er en krysning av det gode gamle mario, 2D sidescrollerne fra gamledager. En kombinasjon av det og 3D. Basicly er Super Mario (som den nye serien heter) det jeg synes Super Mario 64 burde vært da det kom ut. En 2D mario, som spilles i et 3D univers.
      Nå skal det også sies at denne versionen ser ut til å hente mest elementer fra Super Mario Bros serien, jeg håper det vil komme en Super Mario 2 som henter elementer fra Super Mario World.
      Jeg håper også på en 2D New Super Mario World eller en sann Super Mario World 2. ( Jeg vet yoshi’s Island egentlig er nr 2 men det virker som en helt egen serie spør du meg. )

    2. Jim: Nå var jo dette en gammel artikkel fra April, så all infoen vi nå har fra E3 var jo ikke kjent.
      Personlig er jeg spent på om Mario vil fungere bedre i 3D denne gangen, elemeter som å hoppe under blokker og hoppe på fiender har aldri fungert like bra i 3d som i 2d.
      Og et nytt 2d Mario tas imot med åpne armer fra min side, nå får vi jo New Super Mario Bros Mii da til Wii u, men det ser jo helt likt ut NSMB wii. Synd de ikke kan gi det en ny visuell stil.

    3. NSMB wii var bare en visning, ikke noe spilltittel confirmed for release. Var bare en demo for å la folk teste konsollen 🙂
      Sant det du sier, jeg lusket rundt på ett forum rundt den tiden og analyserte bildene, så jeg har skrevet noe rundt det selv at det antagelig endelig var en fullverdig 3D mario tittel, slik Mario skal være.
      Men jeg krysser nå fortsatt fingrene for en NewSuperMarioWorld!
      Håper virkelig det ligger noe bak denne artikkelen
      http://kotaku.com/5576851/is-super-mario-world-on-the-list-of-nintendo-3ds-remakes

    4. Jim: ifølge diverse spillsider er nsmbwii en faktisk tittel, så tipper vi nok ser det i hyllene. Var Nintendo smarte hadde de det klart til lansering.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg