Siste filmkjøp – Paprika, Tekkon Kinkreet

Den lokale Elkjøp butikken har et lite ryddesalg på bu-ray filmer, så svippet innom og fant meg et par filmer til 39kr.
Anime filmene Paprika og Tekkon Kinkreet.
Paprika har jeg sett før, den er veldig bra. Virkelig sprek og litt annerledes film, liker den veldig godt, bra soundtrack har den også.
Handler om at det finnes opp en drømmemaskin hvor folk kan tre inn i andres drømmer (denne kom lenge før Inception), så blir denne maskinen stjålet av en terrorist og vel merkelige ting begynner å skje for å si det sånn.

Tekkon Kinkreet har jeg faktisk ikke sett, så den kjøpte jeg ikke med en gang, dro hjemom og sjekket litt ut om filmen først. Handler om noen gatebarn i en fiktiv by som må hasnkes med gamledagse Yakuza’s og utenomhordiske leiemordere, virker som filmen har en sprek stil ifølge bildene så verdt å se tror jeg.
Liker egentlig veldig dårlig å kjøpe usette filmer, men nå var det jo bare snakk om 39 kr også da, tror jeg overlever om den ikke var helt super hehe.

Trailer for Paprika: (filmen er ikke fullt så sprø som traileren viser da hehe)

Trailer for Tekkon Kinkreet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg