Spillkjøp: Sonic Colours DS Collectors Edition

Gamestop startet påskesalget sitt idag, så svippet innom en tur.
Kjøpte meg Sonic Colours Collectors Edition til DS til 99kr.
Ikke mye å hoppe i taket over av ekstrasene i denne Collectors Edition akkurat, men 99kr var jo billig for bare spillet.
Fikk med noen figurer og det var egentlig det hele. Flere figurer til hyllen min ihvertfall 😉

Spillet er faktisk ganske så bra det, nesten så jeg vil si det er bedre enn Wii versjonen på enkelte måter.
En slipper de lange noninteraktive sekvensene det er en del av på Wii (hater slike), samt nå får en tak i chaos emeralds på bonusbrett som på gode gamle Mega Drive Sonic ;).

På Wii er det ikke med bonusbrett engang, + at spillet kan være noe mer uoversiktlig på Wii også til tider synes jeg.
Ganske god musikk på spillet er det også.
Ikke så stor fan av spill som bruker begge skjermene dog, litt vrient å følge med på begge samtidig.

Så om en har lyst på et bra Sonic platformspill til 99kr er det bare å løpe på Gamestop!


Nevnte figurer


The game, ahh nytt spill i plastikk, love it 😉


I’ve got two Chaos Emeralds!

Litt gameplay fra spillet:

Bonus stage 1 (god musikk på denne synes jeg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg