PS3: Demotest El Shaddai

Idag kom det en demo av det kommende spillet El Shaddai på Japanske Playstation Store (PS3’ens nedlastings service) Siden jeg har en Japansk konto også tok jeg den ned for å teste.

Spillet er en slags blanding av God of War aktig actionspill og et platformspill.
Det har en virkelig spesiell visuel stil, ganske ulikt noe annet.
Det er flott animert og kampene i spillet har god trøkk, treff føles som de har tyngde i seg, noe som er viktig i et actionspill. Demoen var på Japansk da så jeg har ikke fått satt meg helt inn i kampsystemet enda da instruksene jo var på Japansk. Det er litt platform hopping i demoen også, det funker greit, men som dere kan se i filmen under var jeg litt uheldig hehe.
Morsom måte karakteren en styrer løper på, minner meg on Son Goku fra Dragon Ball (anime, manga serie)

Spillet skal også inneholde en del platfromsekvenser hvor en spiller fra siden ala Super Mario Bros, mon tro åssen disse vil fungere. De virket kanskje litt simple utifra noen filmer jeg har sett fra spillet, men who knows.
Førsteinntrykket mitt av spillet er at det har potensiale, må få testet det litt mer…
Spillet kommer ut på PS3 og 360 senere i år.

Ta en titt på filmen under og se hva dere synes, sjekk youtube for direct feed filmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg