PS360: Spider-Man Edge of Time annonsert

Activision og Marvel har annonsert enda et Spider-Man spill gitt.
Spider-Man Edge of Time heter det og er på vei til PS3 og 360 denne høsten.
En spilelr som både den klassiske Amazing Spider-Man og Spider-Man 2099 i spillet.
Og handlingen vil omhandle at Peter Parker dør og begge Spider-Ehh Mennene må altså jobbe smmen i sine respektive tidslinjer for å forhindre at dette skjer. Spillet vil også ha en såkalt Cause and effect funksjon, som vil si at ting en gjør i den ene tidsljnen vil påvirke den andre.

Hmm, jeg tror kanskje jeg er litt utbrent på Spider-Man spill, klart hadde det kommet et skikkelig bra et så hadde jeg selvfølgelig spillt det fordi jeg har sansen for figuren spider-Man, men virker bare ikke som de klarer å få laget noen skikkelig gode spill.
Virkre på meg som de bare fortsatte på samme lesten de la opp i forrige spillet her..

Virker som internettet har bestemt seg for at Spider-Man 2 filmspillet var så sinnsykt bra, men skjønner ikke hvorfor. Det var jo ingenting å gjøre i det spillet. Vel kunne en slenge seg rundt og gjøre de tre forskjellige gørka kjedelige random eventgreiene om og og og om igjen, men that’s it.
Nei da synes jeg Spider-Man 3 filmspillet var bedre, og selv det var ikke supert.

Kilde og bilde: Kotaku

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg