Uncharted 3 med split screen flerspiller?

Det kan se ut som det kommende PS3 spillet Uncharted 3 har split screen flerspiller støtte.
Altså at flere spillere kan spille samtidig på en konsoll med delt skjerm.
I en bakom scenene video ken en skimte noe som kan se ut som to skjermer på en tv.
Spillet står visst også listet opp med 2 spillere på Gamestop’s sider

Hadde jo vært flott, jeg hadde blitt litt mere interessert i spillet om dette stemte. Er morsomt å samarbeide med en venn på delt skjerm synes jeg. Uncharted 2 var alt for lineært og scripted for min smak, enormt med filmsekvenser og spillbare filmsekvenser der synes jeg. Så håper dette b lir bedre på det området, selv om jeg egentlig ikke tror det.

Noen som ser fram til dette spillet? Hadde det ikek blitt flott med split screen flerspiller?

Kilde: Neogaf

Film der en kan skimte delt skjerm:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg