Mortal Kombat 2 – Amiga

Dette er et spill jeg hadde så lyst på til Amiga da jeg var liten, men fikk det aldri.
Så når det dukket opp på nettet for tja kanskje et år siden el noe i den dur så måtte jeg jo nesten bare kjøpe det 😉
Esken har fått litt hard medfart da dessverre, enda jeg ba selgeren om å pakke det godt inn pga esken..
Manualen og diskene er i god stand da så that’s good.
Husker enda jeg spillte en demo som fulgte med et Amiga blad.
Husker en litt morsom sak med demoen, var nemmelig en hemmelighet en kunne finne i hele spillet.
Når jeg prøvde å få denne hemmeligheten i demoen låste spillet seg hehe.

Skal si ting har utviklet seg i rakettfart, lurer på hvor mange disketter Assassin’s Creed 2 ville vært på? 😛


Se her dere, før var spill på slike, de kaltes disketter 😛

2 kommentarer
    1. Haha awesome jeg spillte også dette har min egen Commodore Amiga 1200, Spiller den fortsatt og den er i awesome stand har hundre vis av spill osv også. Lurte bare på om du har prøvt Chaos Engine før? Det er mitt favoritt spill til amiga 😀

    2. mylesgameblogg:
      Har bare testet det såvidt på en snes emulator tror jeg det var. Husker ikke så mye fra det. Husker oppfølgeren var pretty crap though.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg