Hvem bytter egentlig inn spill på gamestop?


En ting jeg har tenkt på noen ganger er hvem er det egentlig som bytter inn spill på Gamestop?
En får jo så sinnsykt lite for dem der.

Jeg tror kanskje en stor flestepart av dem som bytter inn er såkalte “casual” spillere. Dvs. folk som kanskje har en Wii el ps3 men ikke bryr seg særlig mye om spill.
Eller kanskje det bare er meg som er høvelig nøye på hvilke spill jeg faktisk kjøper.
Jeg kjøper ikke bare spill på måfå.

F.eks idag når jeg var på Gamestop og så et brukt eksemplar av spillet Dead Space på PS3 til 99kr.
Den stakkaren som byttet inn det spillet kan jo ikke ha fått mye for det.
Og titt og ofte er det jo flust av helt nyutgitte spill som selges brukte, hvem er det som faktisk kjøper et nytt spill og så bare bytter det inn med en gang?
en taper jo mye penger på det.

De eneste gangene jeg har byttet inn spill på Gamestop har vært før når de hadde slike sinnsyke innbyttingstilbud at en fikk et kommende spill for f.eks 1 kr om en byttet inn 2 andre spill.
Da var det å kjøpe et par spill til under hundrelappen og bytte dem inn 😛
men siden Gamestop nå har stoppet med slikt tilbud har jeg ikke byttet inn noen spill i det hele tatt.
Har jeg et spill jeg ikke liker særlig så tar jeg heller bare vare på det enn å få noen skarve slanter for det.

Noen der ute som faktisk bytter in spill på Gamestop?

7 kommentarer
    1. Jeg var innom en gang for å bytte noen spill, men det var så latterlig så jeg bare snudde og gikk ut igjen.
      Jeg er egentlig ganske nøye på spillene jeg kjøper, men der dukker jo alltids opp et eller annet man ikke blir like begeistret for. Man får mer dersom man legger dem på qxl eller finn eller noe slikt. Så det lønner seg jo ikke å få en 10’er for spillene på Gamestop.

    2. bumblebenni:

      Ja samme skjedde meg en gang jeg skulle bytte inn en bråte ps2 spill, det var så latterlig lite at jeg bare tok spillene og gikk.
      Og joda, har nok en del spill i hylla jeg ikke er helt fornøyd med jeg og hehe. Lurer som sagt på hvem det er som bytter inn alle disse flunkende nye spillene, de kan ikke bry seg mye om pengene ihvertfall..

    3. bumblebenni:
      Hehe ja very possible 😛
      Tror jeg så en av disse en gang, en som skulle forhåndsbestille noe framfor meg i køen. Spillte visst ikke noen rolle hvilket spill det var, bare det var noe som kom snart. Noen med penger å svi av or something hehe.

    4. Her tar du faktisk veldig feil. Man får faktisk veldig mye for spill hos gamestop, så lenge de er nogenlunde nye.
      Senest fikk jeg 256kr kontanter hver for Driver og Space marine til xbox 360.
      Altså 512kr til sammen.

    5. Har byttet inn tonnevis med spill for 20-30,50,100 kr. Når jeg spiller et spill så gidder jeg som oftest aldri å spille det igjen. Så jeg har fått min valuta for penge, så bare bytter jeg det inn. Og ofte inn i andre spill som jeg kunne tenkt å spille så sparer jeg et par kroner der istefor å ha en haug i heimen som bare støver ned hyllene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg