Passert over 500 innlegg!


Wow, da har jeg faktisk passert 500 innlegg.
Dette er faktisk innlegg nr 503 😉
Startet i September i fjor, ikke så verst synes jeg.
Nå er jo en stor del av innleggende nyheter, men jeg passer alltid på å skrive hva jeg synes om alle nyhetene, er jo liksom det som er mye av poenget med å poste om dem her. Jeg kopierer heller ikke tekst, men skriver alle nyhetene på nytt selv.
Mon tro om jeg komemr til 1000?


Dette må jo feires med skillingsboller, yummy  😉
(okei så var det jo egentlig ikke derfor jeg kjøpte skillingsbollene :P)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg