GDC: Live Stream fra Nintendo Keynote i morgen

Nitendo’s president Satoru Iwata skal holde en såklat keynote speech i morgen på GDC (Game Developers Conference) messen som varer fra 28 februar til 4 mars.
Kanskje det kommer noen annonseringer eller annet Nintendo nytt?
Kan bli interessant, tror jeg skal prøve å få den med meg.
Er jo bare å slå av om det skulle vise seg å bare bli uinteressant businessprat.
Live streamen starter kl 9AM PT, noe som jeg tror tilsvarer kl 18.00 for oss her til lands.
Nintendo har ikke frigitt noen link til elve streamen enda, men jeg skal poste den når jeg får tak i den.

Kilde: Nintendo of America’s twitter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg