PC/ MAC: Trailer fra Jurassic Park the Game

Nå har det kommet en trailer for det kommende Jurassic Park spillet.
Ikke helt sikker på hva jeg synes, så jo ikke så verst ut rent visuelt, el ihvertfall dinosaurene da.
Ikke helt overbevist på stemmeskuespillet kanskje og folkene så kanskje ikke helt like bra ut som dinosaurene. Ikke helt sikker, bare det som slo meg.

Heller ikke helt sikker på hvor stor tilltro jeg har til utvikleren Telltale Games når det kommer til å lage noe annet enn skikkelig eventyrspill. Tales of Monkey Island spillet deres er bare superb, men samme kan ikke sies når de prøver å lage noe som ikke er rendyrkete eventyrspill.

Jurassic Park skal visst bli noe annet enn et vanlig eventyrspill så derfor jeg ikke er helt overbevist, det skal visst ha en del quick time events, altså en må trykke på rett knapp fort for å komme videre. Ikke så veldig sansen for slike sekvenser. Men bevares spillet kan jo blir kjempebra, dette er bare noen korte tanker jeg gjorde meg akkurat nå.
Liker Jurassic Park jeg.

Spillet kommer ut på PC og MAC i April.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg