Spillblog: Dagens Pokemonfangst

Var safaridag idag i Pokemon HeartGold.
Fanget alle Pokemon’ene jeg så der, tok sin tid, men så ble det bra mange også da 😉
De jeg fanget idag:

Mr. Mime – denne slet jeg lenge med gitt, han ville bare ikke la seg fange
magmar
skiploom
jigglypuff
fearow
graveler
magneton
gloom
hypno
murkrow – Denne også, ville bare ikke la seg fange gitt, men gikk jo til slutt denne også
wobbuffet
haunter
marill
quagsire
psyduck
golduck
girafarig
seaking
goldeen

Disse to slet jeg med:

murkrow                                                                             Mr. Mime


wobbuffet, en annen artig krabat jeg fanget 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg