Siste spillkjøp

I går fikk jeg endelig kjøpt meg Toy Story 3 spillet på PS3.
Har hatt lyst å teste det lenge, og såklart fantes det ingen demo å laste ned heller..
Jeg fant det endelig til nedsatt pris i går så da ble det innkjøp gitt.
Fikk jeg brukt litt av et gavekort jeg hadde hatt liggende også.
Coveret virket helt nytt også selv om det ble kjøpt på gamestop, hvor spill ikke står i plastikk. Veldig bra.

Selve story delen av spillet var jaggu ikke lang, klarte den igår på noen få timer bare.
Men så har spillet en annen modus som ikke har noe med storyen i filmen å gjøre så håper det er her de har lagt mesteparten av resursene inn.

Zurg er virkelig glad for at han er en spillbar karakter i PS3 versjonen av spillet 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg