Mortal Kombat samlerversjoner annonsert

Det kommende slåssespillet Mortal Kombat får et par samlerversjoner.

Den ene versjonen som heter Kollector’s Edition inneholder to statuer av karkaterene Sub-Zero og Scorpion som kan fungere som bok/ spillstøtter i bokhyllen din. en artbook, samt ett klassisk kostyme til en av karakterene i spillet.

Den andre versjonen heter Tournament Edition, her følger det med en svær arkadestikke, ett klassisk kostyme til en av karakterene, og det var allt, ser ikke ut som det er noe art bok her av en eller annen merkelig grunn.

JEg gleder meg til dette spillet. Denne spillserien har holdt på siden tidlig 90 tall, og jeg husker enda da jeg kjøpte det aller første spillet til min gode gamle Amiga datamaskin 🙂

Jeg må nok ta å forhåndsbestille den der Kollector’s Edition tenker jeg. Har aldri hatt noe behov for en slik gigantisk arkadestikke uasnett. + en får jo mere i kollectors versjonen også så. Kunne godt hatt bruk for et par spillcover støtter i bokhylla 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg