Nye spillkjøp

Jeg har kjøpt meg noen nye spill i det siste.
Det første er Gameboy Advance spillet Ninja Cop.
Et platform spill, hvor en er en ninja som kan slenge seg rundt, flott animert. God spillbarhet. Minner meg litt om Ninja Gaiden fra Nes (kanskje bare pga en spiller som en blå ninja hehe). Tror det er litt sjeldent, har ikke sett det noen steder før som jeg kan huske.

Og nå idag kom disse to spillene, Donkey Kong Jungle Beat til Wii, og Prince of Persia: The Forgotten Sands til PS3.
Prince of Persia var veldig bra synes jeg, jeg har alltid likt den serien og ble ikke skuffet. Mye flott platformhopping og klatring.
Donkey Kong Jungle Beat var også bra, et fargerikt platformspill til Wii, synes kanskje det har lit mye wiimoteristing i seg. Har aldri likt den delen av spill på Wii. Spillet er faktisk laget av teamet som lagde Super Mario Galaxy og jeg kan faktisk se noen ting jeg kjenner litt igjen fra Super Mario Galaxy i det.


Ninja Cop (Bildet ble uskarpt, darn you crappy mobilkamera :P)


Donkey Kong Jungle Beat til Wii, og Prince of Persia: The Forgotten Sands til PS3.

Trailer for Prince of Persia: The Forgotten Sands (Litt sodig trailer, virker som de prøver å få spillet til å se ut som et slåssespill)

Trailer for Donkey Kong Jungle Beat:

Gameplay fra Ninja Cop:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg