360/PC: Boulder Dash XL

Det er et nytt Boulder Dash spill på vei.
Jeg husker jeg spillte Boulder Dash 2 en god del på gode gamle Commodore 64, morsomt spill.
I boulder Dash spillene skal en samle opp diamanter i huler mens en passer seg for diverse fiender og unngår å bli knust av fallende stener.

Det forrige spillet i serien, Boudler Dash RCOKS! kom ut på DS i 2007 og iphone i 2009, og utifra det lille jeg har prøvd virket det bra.

Håper dette nye spillet også blir bra, men må si jeg ikke er helt solgt på det seneste redesignet av Rockford selv.
Denne gangen er han altså en robot?!
Jeg må si jeg likte DS designet bedre på ham.
Men jeg ser litt fram til dette spillet uansett, morsomt gameplay i spillene.

Noen bilder fra spillet:

Tegning av Rockford i det nye spillet:

Slik så han ut i DS spillet fra 2007:

Her en film fra DS/iphone spillet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg