Første bilder fra Tintin filmen

Det har nå kommet noen bilder fra Steven Spielberg’s kommende dataanimerte Tintin film.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, ser ikke helt poenget med å lage en dataanimert film om en likevel prøver å få karakterene til å se realistiske ut. Hvorfor ikke bare filme den på trdisjonelt vis med ekte skuespillere?
Jeg leste at alt skal være filmet ekte bortsett fra selve karakterene som skal være computeranimert, lurer på om dette fremdeles stemmer. Ikke godt å si utifra disse bildene. Ser egentlig ut til at allt er dataanimert på bildene.
Tintin tegneseriealbumene er kjempegode (ihvertfall de jeg har lest) så jeg er spent på denne uansett..

Kilde og b ilder: Comingsoon.net

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg