3DS: Mange nye gameplay filmer

Jeg samler like godt resten av 3DS filmene i denne tråden. Det Japanske tv programmet MXTV har vært på en pressekonferanse fra Nintendo i September hvor de testet ut en del 3DS spill.

Zelda Ocarina of Time – Dette spillet gleder jeg meg veldig til, originalen er en av mine favorittspill.

Ridge Racer 3DS – Har ikke noe særlig forhold til Ridge Racer serien, så ikke spes interessert i dette.

Nintendogs and Cats – Litt morsomt med en utgave hvor kattene endelig får være med, men selv liker jeg best ekte dyr..

Samurai Warriors Chronicle – Enda ett av disse her, de stopepr virkelig aldri. MEn det sier jeg nok bare fordi jeg ikke helt har skjønt det “store” med disse spillene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg