Min DS samling

Her er min DS samling, ikke den største I know, men jeg er etterhver blitt litt kritisk på hvilke spill jeg kjøper hehe
Det er fortsatt mange spill jeg er på jakt etter, Zelda Spirit Tracks, Dragon Quest 9, Ace Attorney Investigations etc etc. Må bare finne dem til god pris først 😛

Kanskje jeg skriver litt om de mer ukjente spillene i samlingen min etterhvert.

Jeg har helt siden DS’en kom hatt det litt i bakhodet å kjøpe meg et Pokemon spill, men det kommer jo hele tiden nye!
Ikke før siste er kommet ut her så leser en om at Japan snart får neste spill i serien. Så jeg har liksom bare blitt gående og vente og vente hehe. Har jo spillt serien litt før, men ikke kjøpt meg et spill siden pokemon red på gameboy.

and pardon the crappy camera 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg