Prince of Persia the forgotten sands

For noen uker siden kjøpte jeg meg Prince of Persia The forgotten sands til Wii.
Jeg har ikke fått spillt det så mye enda, men ut fra det jeg har prøvd virker det bra. Spillet er en oppfølger til Sands of time, som kom ut i 2003, ett spill jeg likte veldig godt.
Eneste som kasnkje kunne vært litt bedre er hånderingen av kampene i spillet. Her må en riste på wiimoten for å få prinsen til å slå og det er dessverre ikke så responsivt som en skulle ønske.
Jeg har aldri skjønt poenget med å bruke wiimote risting når du kunne fått samme resultatet ved å bare trykket på en knapp. Ingen utvikler kan vel egentlig tro at det er en fordel å måtte veive rundt med wiimoten i motsetning til et enkelt knappetrykk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg