Video fra massevis av 3DS spill

På Nintendo’s pressekonferanse idag viste de frem video fra mange kommende 3DS spill.
Enkelte tittler som Super Street Fighter 4 og Resident Evil revelations/The mercenaries 3d så virkelig imponerende ut rent grafisk.
Nye Paper Mario fikk vi også se gameplay fra, det så fargerikt og morsomt ut som resten av psillene i serien.
Pilotwings fikk vi og se gameplay fra, det så faktisk morsomt ut.
Nye Mario Kart så vel egentlig ut som ja nettopp det ett nytt Mario kart.
Vi fikk også se ett nytt Final Fantasy spill, dette så ut til å ha kamper i sanntid. Wo knows, kan bli noe.
Star-Fox 64 fikk vi også se, grafikken hadde fått seg en  forbedring der, kan bli interessant. Det er egentlig bare de to første Star Fox spillene jeg har sansen for så.
Nintendogs and cats, det virket ganske likt, der også var det en grafisk oppdatering og så katter da endelig.
Nye Animal crossing virket også imponerende, da serien ser ut til å endelig ha fått en skikkelig grafisk overhaling.
Og ikke minst Zelda Ocarina of time, dette gleder jeg meg veldig til, spillet har fått seg en grafisk overhaling, jeg er også spent på hva annet de har gjort med denne tittelen.

Det var masse inponerende å se i denne filmen, så her har en massevis å se fram til, jeg gleder meg ihvertfall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg