Back to the Future the ride

Back to the future the ride var en fornøyelsesattraksjon som originalt åpnet i fornøyelsesparken Universal Studios Florida i 1992 og gikk til 2007.

Det spesielle med denne fornøyelsesattaraksjonen er at det ble filmet nye sekvenser med Christopher Lloyd som Doc Brown og Thomas F. Wilson som Biff. Jeg har lenge hatt lyst til å se disse nye sekvensene, men siden de bare ble vist for folk som var inne i attraksjonen har de vist seg veldig vanskelige å finne.

Da jeg så Back to the Future filmene på nytt for noen dager siden kom jeg på disse nye sekvensene på nytt og prøvde ett nytt søk på youtube. Og tro det eller ei, jeg fant klippene, og i god kvalitet tilogmed.
Det var virkelig spesielt å se nytt materiale fra Back to The future etter alle disse årene. Christopher Lloyd er fremdeles steingod som Doc Brown og Wilson gjør en god jobb som Biff også.
Når eksakt disse nye sekvensene ble filmet har jeg ikke funnet noen dato på dessverre.

Jeg lurer på om det hadde kommet en ny film om Michael J. Fox hadde vært frisk?
Det hadde vært så morsomt å få en siste film i serien.

Her er klippene, jeg tror dette er hele sekvensen som ble spillt inn:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg