To 3d, or not to 3d


En ting som slår meg med alle disse ryktene om flere hd relanseringer av gamle spill for ps3, er at det virker som Sony pusher veldig hardt for for 3d støtte i spillene. Jeg synes egentlig dette er veldig synd. Dette gjør jo at spillene må rendres 2 ganger, noe som kan bety at detikke blir noe særlig med grafiske oppdateringer på spillene.
Noe jeg synes vil være veldig synd.

Tenk så flotte disse spillene ville sett ut om grafikken hadde fått seg et løft.
Slik det er nå frykter jeg at utviklerne bare tar den raskeste og enkleste løsningen og bare gjør spillene litt skarpere, legger til 3d og that’s it.
Ikke at det er noe som helst galt ned grafikken i de originale spillene.
Det virker bare som en veldig bortkastet mulighet.

Hadde de gitt grafikken ett løft hadde de sikkert solgt langt bedre også, da det jo spørs hvor mange av de som allerede eier ps2 utgavene vil kjøpe den oppdaterte versjonen når de knapt er forbedret.
Og er det egentlig særlig mange som bryr seg om 3d støtte i spill?
Jeg tror Sony satser på feil hest der, men tiden vil jo vise om 3d virkelig slår ann eller ei.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg